Wiedzieć

 Ten blog nigdy nie umarł - po prostu przez dłuższy czas nie wiedziałem, co napisać. Byłem zajęty - nowe mieszkanie, praca, no i RPGi, które pochłaniały sporą porcję mojego czasu (i kreatywności).

Zawsze, kiedy mam dłuższą przerwę, martwię się, że to już koniec - że napisałem wszystko, co moje. I być może tak właśnie będzie. Ale nie tym razem.

 

Gnoza

 

Wieści są dobre – wszak

wyczuliśmy już podeszwą

przepaść

która zieje przed nami.


Pozostaje kwestia wyrażenia rozmiaru i dlatego

metafory podlegają wymianie.

Wygląda na to że

nie ma jaskini głębokiego grobu

nie można wygrzebać się na słońce

i je poznać

choćby w odbiciu w wodzie.


Trzeba inaczej:

jesteśmy rybą w akwarium

która wyskoczyła z wody i wylądowała na dywanie.

Cieszy się pełnią widoku na swój ówczesny świat

z nowej perspektywy.

Patrzy na wodę za szybą której nie widzi

ale wie, że tam jest.



Komentarze

Popularne posty